با سلاماول از همه باید عذر خواهی کنم بابت دیر به دیر اپ شدن وب از همه عزیزان و خوشحالم بعد از یکسال که تونستم یه کار دیگه بخونم. دیروز داشتم با کسی که خیلی برام عزیز بود صحبت میکردم .قرار بود درداشو یشنوم اما بعد فهمیدم که شاید دردای اون از وسعت درک من خیلی بزرگتر باشه .اینو فهمیدم رابطه بعضی ادم ها مثل ماه و ماهی است.در عین حال که همو دوست دارن اما این فاصله براشون نیازه چون ماه از اون دور زیباست نزدیک که بشه همه چیزو میسوزونه.واقعیتش ماه رو فقط باید از همون پایین نگاه کرد چون همه زیبایش به همین فاصله است
این دکلمه موزیکی که عنوانش ماه ماهی است با صدای خودم و اقای حجت اشراف زاده است تقدیم میکنم به اون و همه دوستان گل.(کار ها میکس نیستن و متاسفانه به دلیل مشکلات وقت میکس ندارم)
برا دانلود برو به ادامه مطلب.....

دکلمه های عاشقانه...
ما را در سایت دکلمه های عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 12:06